Svenska Bergteknikföreningen deltog på WTC 15-21 maj och representera Sverige i Kanada.
Vi hade många besökare som intresserar sig för svenskt bergbyggande och vi återknöt kontakter
vi skapat under WTC 2025 i Stockholm. Efterfrågan på boken ’Vinnie and the Metro’ var fortsatt stor
vilket vi gläder oss åt.

Niklas Olsson, GMA och Mats Norberg i Svenska Bergteknikföreningens monter i Montréal.